Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Firma KRISPOL startuje z zimową promocją



Ostatnia w tym roku promocja firmy KRISPOL właśnie się rozpoczęła. “ZIMA NADCHODZI” to oferta, w której znajdują się flagowe produkty marki w przystępnych i obniżonych cenach. Wiodący producent stolarki dla domu zapowiada, że to już ostatnia szansa na upolowanie produktów w niższych cenach.


Firma KRISPOL rozpoczyna przygotowania do zimy specjalną promocją, która pomoże zamknąć stan surowy budowy przed nadejściem zimy. Oferty wiodącego producenta kompletu stolarki dla domu pozwolą znacznie zoptymalizować koszty.

W odpowiedzi na najnowsze trendy, które w inwestycjach mieszkaniowych wykorzystują stolarkę aluminiową, pojawia się promocja na tarasowe drzwi aluminiowe. Teraz można kupić je w cenie nie odbiegającej znacznie od profili PVC. Nowoczesna stolarka aluminiowa doskonale zniesie najtrudniejsze warunki zewnętrzne. Konstrukcje są odporne na wilgoć, zmiany temperatur czy uszkodzenia mechaniczne. Nie odkształcają się pod wpływem ciepła i promieni UV. Profile aluminiowe są też chętnie wybierane przez architektów, którzy wkomponowują je w nowoczesne realizacje budynków.

Oferta zimowa obejmuje również promocyjne ceny na automatykę bram garażowych i rolet. Automatyczne bramy i rolety stały się już standardem, a przede wszystkim synonimem wygody. Ułatwiają one oszczędzanie energii i poprawiają skuteczność ochrony antywłamaniowej. W promocji będzie można nabyć wybrane produkty nawet z 40 procentowym rabatem.

Na koniec wraca też znana i lubiana promocja na 3 szybę za połowę ceny. To gratka zwłaszcza dla klientów planujących inwestycje energooszczędne, gdyż z tymi produktami można osiągnąć bardzo niski współczynnik przenikania ciepła. Charakteryzują się też one wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne co sprawia, że okna zawsze będą wyglądać jak nowe.

- To już ostatnia promocja w tym roku. Na naszych klientów czeka paleta flagowych produktów w atrakcyjnych cenach. Istnieje możliwość zakupu produktów teraz i przesunięcia montażu na wiosnę. – mówi Radosław Gibki, Dyrektor Sprzedaży Krajowej firmy KRISPOL.

Kampanię zimową wspiera wizerunkowo ambasador marki Łukasz Piszczek -  przez wiele lat zawodnik reprezentacji Polski, aktualnie piłkarz niemieckiej Bundesligi, a prywatnie inwestor. Łukasz Piszczek, pod egidą Fundacji Akademia Łukasza Piszczka rozpoczął właśnie budowę ośrodka sportowego w swoim rodzinnym mieście Goczałkowice.

Szczegóły zimowej promocji dostępne są w sieci salonów KRISHOME www.krishome.pl , punktach sprzedaży, których lista dostępna jest na www.krispol.pl   oraz na stronie internetowej producenta.



KRISPOL
press box