Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

swissporTON - nowa europejska marka na rynku pokryć dachowych



Branża dachowa wkracza w nową erę wraz z wprowadzeniem europejskiej marki swissporTON, która zastępuje dotychczasową, cenioną markę CREATON dla dachówek produkowanych przez CREATON Polska i CREATON South-East Europe. Ta strategiczna zmiana oznacza włączenie 130-letniej tradycji w produkcji dachówek w portfolio Grupy swisspor – czołowego w Europie producenta energooszczędnych materiałów budowlanych wysokiej jakości.

Czytaj więcej...

PROCURAL Handball Cup - ŚWIĘTO PIŁKI RĘCZNEJ



PROCURAL Handball Cup – międzynarodowy turniej piłki ręcznej, którego sponsorem tytularnym była firma PROCURAL, zakończył się zwycięstwem drużyny Orlen Wisły Płock. Podczas trzydniowych zawodów, 15.-17. sierpnia, podejmowała u siebie drużyny z Niemiec i Danii: SC DHfK Leipzig i TTH Holstebro.

Czytaj więcej...

Marka Hörmann tworzy historię



W firmie w Zamościu przez wiele lat użytkowana była brama przemysłowa marki Hörmann, którą wyprodukowano w 1975 roku. Jej historia udowadnia, że inwestycja w trwałe, sprawdzone rozwiązania oraz odpowiednia konserwacja przynoszą realne oszczędności i oferują niezawodność przez dekady.

Czytaj więcej...

Work-life balance w praktyce - Adgar Poland otwiera boisko do siatkówki plażowej



Adgar Poland otworzył nową przestrzeń sportową przy kompleksie Adgar Plaza na warszawskim Służewcu. Tuż obok biurowców powstała strefa sportowa z boiskiem do siatkówki plażowej – idealna na firmową integrację, sportowy event czy popołudniową aktywność pracowników. Mogą z niej korzystać bezpłatnie najemcy oraz – odpłatnie – pozostali chętni, zarówno w ciągu dnia, jak i wieczorami. To miejsce wyróżnia tę lokalizację na tle typowych ofert rynkowych, odpowiada na oczekiwania osób pracujących w biurach i sprzyja budowaniu relacji wśród społeczności.

Czytaj więcej...

KRISHOME kontynuuje mecenat nad Fundacją im. Ks. Jana Kaczkowskiego oraz Projektem PAKA



KRISHOME: Dobro się nie kończy - ono pączkuje

W piątek, 18 lipca w Sopocie została podpisana umowa o kontynuacji mecenatu pomiędzy marką KRISHOME a Fundacją im. Ks. Jana Kaczkowskiego oraz Projektem PAKA. Wydarzenie to stało się symbolicznym zwieńczeniem dwóch pełnych lat wspólnych działań, wsparcia i zaufania, a zarazem początkiem kolejnego etapu tej wartościowej współpracy.

Czytaj więcej...

Jak zabezpieczyć okna przed włamaniem? Zadbaj o bezpieczeństwo!



Choć policyjne statystyki z roku na rok odnotowują spadek liczby włamań, dla wielu właścicieli domów i mieszkań zagrożenie wciąż pozostaje realne. W wielu przypadkach przestępcy wchodzą do środka przez okna stanowiące najłatwiejszy punkt dostępu. Wystarczy chwila nieuwagi oraz brak odpowiednich zabezpieczeń, aby stracić majątek i poczucie bezpieczeństwa.

Czytaj więcej...

"KONSUMER 2025" - 5 pokoleń. 40 insightów!



Nowy raport strategiczny od Berry Kolektyw Kreatywny.


Co łączy babcię, która streamuje Netfliksa, z wnukiem, który pisze referat z pomocą ChatGPT? Dlaczego trzydziestolatka z kredytem i psem kupuje weekendy w SPA, a pięćdziesięciolatek spłaca hipotekę i szuka planu C? I dlaczego kampania „do wszystkich” to dziś kampania do nikogo?

Czytaj więcej...

Nowoczesny magazyn farb w PROCURAL



Firma PROCURAL zainwestowała w nowoczesny system magazynowania farb na potrzeby lakierni proszkowej. Hala produkcyjna została wyposażona w wielkogabarytowe, a jednocześnie stosunkowo wąskie (czyli oszczędzające miejsce), automatyczne regały windowe.

Czytaj więcej...

Aluprof rozwija edukację jako strategiczny trend w przemyśle aluminiowym



W dobie dynamicznych zmian technologicznych i rosnących wymagań rynku, edukacja partnerów biznesowych staje się jednym z najważniejszych narzędzi rozwoju firm przemysłowych. Aluprof, czołowy europejski producent systemów aluminiowych, od lat buduje przewagę konkurencyjną poprzez intensywne działania w obszarze szerzenia praktycznej wiedzy dotyczącej sektora. Ostatnia edycja flagowego programu szkoleń z cyklu Alu-Edukatory przyciągnęła ponad 1 000 uczestników, potwierdzając rosnące znaczenie wiedzy jako fundamentu współpracy w branży budowlanej.

Kompleksowe podejście Aluprof do edukacji branżowej odpowiada na wyzwania szybko ewoluującego rynku. Firmy, które aktywnie inwestują w rozwój kompetencji swoich partnerów, notują wyższy poziom innowacyjności oraz lojalności biznesowej[1]. Analizy Polskiego Związku Pracodawców Budownictwa, wskazują, że edukacja stanowi dziś strategiczne narzędzie zwiększania konkurencyjności w sektorze materiałów budowlanych[2]. Duże zainteresowanie różnorodnymi formami współpracy edukacyjnej potwierdza trafność obranej przez Aluprof strategii.

Aluprof nie tylko dostarcza zaawansowane technologicznie rozwiązania aluminiowe do konstrukcji okien, drzwi, fasad i osłon przeciwsłonecznych. Konsekwentnie budujemy także ekosystem wiedzy, który wspiera rozwój całej branży. Edukacja to dziś nie dodatek, lecz podstawa długofalowej strategii rozwoju. Nie chodzi nam o standardowe szkolenia. Tworzymy platformy wymiany wiedzy i doświadczeń, które realnie przekładają się na rozwój rynku i naszych partnerów– mówi Michał Marcinowski, dyrektor rozwoju produktu systemów budowlanych w Aluprof.

Podczas ostatniej edycji Alu-Edukatorów uczestnicy mieli okazję zapoznać się z nowościami w ofercie Aluprof oraz rozwiązaniami wspierającymi energooszczędność i zrównoważone budownictwo. Szkolenia wzbogacono o prezentacje partnerów branżowych, co pozwoliło uczestnikom lepiej zrozumieć zastosowanie technologii w realnych projektach.  Wychodząc naprzeciw osób, które nie miały możliwości uczestniczenia w seminariach stacjonarnych, specjaliści firmy Aluprof przygotowali cykl spotkań online.

Alu-Edukatory to nie jedyna forma szkoleń oferowanych klientom Aluprof. Z myślą o kontrahentach zagranicznych regularnie organizowane są webinary w ramach serii Alu-Academy, które umożliwiają zapoznanie się z nowościami produktowymi dostosowanymi do specyfiki poszczególnych rynków. Aluprof prowadzi także projekt AluBrunch, skierowany do architektów. W ramach ostatniej edycji tej inicjatywy firma spotkała się z ponad 220 projektantami w swobodnej formule brunchu, odbywającego się w różnych miastach w Polsce. Wydarzenia te łączyły nieformalną atmosferę z merytoryczną rozmową o zrównoważonej architekturze, najnowszych rozwiązaniach systemowych i możliwościach zdobywania certyfikatów ekologicznych (LEED, BREEAM, WELL). Projekt promował partnerski dialog i wspólne poszukiwanie innowacyjnych dróg rozwoju architektury.

Z kolei program Aluprof on the Road to mobilne szkolenia praktyczne, realizowane bezpośrednio w zakładach partnerów w całej Europie. Inżynierowie firmy prowadzą warsztaty z prefabrykacji produktów na miejscu, w rzeczywistych warunkach pracy klienta. Dzięki temu szkolenia są maksymalnie efektywne i dostosowane do potrzeb danego zespołu. Taka formuła umożliwia natychmiastowe wdrażanie wiedzy, optymalizację procesów i budowanie trwałych relacji opartych na zaufaniu.

Rekordowe zainteresowanie programami szkoleniowymi Aluprof potwierdziło, że potrzeba rzetelnej i praktycznej edukacji branżowej nieustannie rośnie. Firma zamierza kontynuować szkolenia, aby nieustannie odpowiadać na potrzeby swoich partnerów biznesowych.

[1]https://www.mckinsey.com/pl/~/media/mckinsey/locations/europe%20and%20middle%20east/polska/raporty/jak%20uniesc%20ambicje%20polski%20u%20progu%20nowej%20ery/mckinsey-company-report-lifting-polands-ambition-vf.pdf
[2]https://pzpb.com.pl/wp-content/uploads/2024/10/Przyszlosc-budownictwa-w-Polsce_Raport.pdf

Aluprof
press box

Dom przyszłości zaczyna się od materiałów. Aluprof sprawdził, jaką rolę odgrywa w nim aluminium



Czy materiały dotąd kojarzone głównie z biurowcami i obiektami przemysłowymi mogą stać się nowym standardem w budownictwie jednorodzinnym? Jak pokazuje najnowsze badanie Aluprof, zrealizowane przy współpracy z Ariadną, Polacy coraz chętniej remontują i budują w sposób nowoczesny, świadomy i odpowiedzialny.

Czytaj więcej...

Nowy obowiązek informacyjny w rekrutacji: wyzwania, rozwiązania i rola zewnętrznych ekspertów



Polskie firmy stoją w obliczu istotnych zmian w procesach rekrutacyjnych, które wymuszają nowe obowiązki informacyjne mające na celu zwiększenie transparentności rynku pracy. Od konieczności podawania widełek wynagrodzeń, aż po szczegółowy opis stanowiska – te regulacje zarówno stawiają przed pracodawcami wyzwania, jak i otwierają nowe możliwości.

Czytaj więcej...

KRISHOME: "Trzeba żyć na petardzie" - KRISHOME na Mazurach buduje zespół z pasją



 W sercu Mazur, tam gdzie wiatr szepcze po tafli jeziora, a poranki pachną świerkiem i kawą na tarasie, odbyło się spotkanie, które nie tylko zintegrowało ludzi, ale przede wszystkim dało im siłę do działania. Przedstawiciele Sieci Salonów KRISHOME oraz Partnerzy Handlowi spotkali się w Mikołajki Resort Hotel & SPA, by wspólnie spojrzeć w przyszłość – z odwagą, radością i poczuciem głębokiego sensu.

Czytaj więcej...

Aluprof został uhonorowany wyróżnieniami Budowlanej Marki Roku 2025 oraz Championa Roku 2025



Firma zdobyła tytuły Budowlanej Marki Roku 2025 oraz Championa Roku 2025 w dwóch kluczowych kategoriach: profile okienne aluminiowe i systemy roletowe. Nagrody te, przyznawane przez ASM Research Solutions Strategy, są wyjątkowe, ponieważ bazują na opiniach wykonawców – specjalistów, którzy na co dzień korzystają z rozwiązań Aluprof.

Czytaj więcej...

System okien kuloodpornych PROCURAL nagrodzony w kategorii: innowacja



System okien kuloodpornych PROCURAL PE78N został nagrodzony w konkursie TOP Builder jako innowacyjny produkt, w którym zastosowano nowoczesne rozwiązania konstrukcyjne i technologiczne.

Czytaj więcej...

Rozwój zakładu Wavin - nowe linie produkcyjne i miejsca pracy w Buku



Wavin Polska S.A. rozpoczął kolejny etap rozwoju swojego zakładu produkcyjnego w podpoznańskim Buku. Równolegle firma kontynuuje rekrutację na nowo powstające stanowiska pracy. Rozbudowa zakładu Wavin wynika z szybkiego rozwoju firmy należącej do międzynarodowego koncernu Orbia. Wavin to jedna z najlepiej rozpoznawalnych marek w branży budowlano-infrastrukturalnej.

Czytaj więcej...