AKTUALNOŚCI DomPortal
AKTUALNOŚCI
ALUPROF S.A. właścicielem belgijskiej firmy SCHELFHAUT NV
Miło nam poinformować, że firma Aluprof S.A. z dniem 1 lipca 2015 roku nabyła prawa własności belgijskiej spółki Schelfhaut NV z siedzibą w Dendermonde
Produkty cenione przez klientów i ekspertów
Siódma edycja Konkursu Ekskluzywna Stolarka VIP 2015 po raz kolejny okazała się obfitująca w nagrody dla firmy Wiśniowski. Podczas tegorocznej gali w Jabłonnej doceniono nie tylko awangardowe produkty stolarki budowlanej marki WIŚNIOWSKI. Wyróżnienie specjalne otrzymała dyrektor Katarzyna Świderska „za innowacyjny marketing i PR”.
Grupa Paradyż powołała Zarząd na nową kadencję
W związku z upływem kadencji Zarządu Spółek Grupy Paradyż, w dniu 29 czerwca br., Walne Zgromadzenie Wspólników Spółek Grupy Paradyż podjęło uchwałę o powołaniu nowego Zarządu, którego Prezesem został Pan Arkadiusz Tecław. Kadencja Zarządu w Grupie Paradyż trwa 12 miesięcy.
Strefa wody w centrum uwagi. Nowa bateria Franke Fluence
Opływowa, delikatna, o nowoczesnym, oryginalnym kształcie, w zgodzie z obowiązującym trendem nawiązującym do natury - to cechy charakteryzujące nową baterię Fluence, która dołączyła właśnie do bogatej oferty Franke.
Ogłoszenie wyników konkursu KOŁO na "Projekt Łazienki 2015"
Zakończyła się XVII edycja konkursu na „Projekt Łazienki 2015” organizowana przez firmę Sanitec KOŁO wspólnie z Wrocławskiem Odziałem SARP. Tematem konkursu był projekt koncepcyjny toalety publicznej w Parku Zachodnim we Wrocławiu. Zwyciężył projekt autorstwa Aleksandry Zalewskiej, Anny Siwiec i Joanny Ejzler, studentek wydziału architektury we Wrocławiu.
"PETECKI" laureatem "Ekskluzywnej stolarki VIP"
Drzwi wejściowe PVC PETECKI FUTURE numerem jeden w swojej kategorii. Produkt firmy PETECKI został wyróżniony w kategorii „Drzwi wejściowe PVC ENERGY & DESIGN”. Nagrodę w imieniu firmy odebrał Grzegorz Sałek – Dyrektor Generalny.
Ceramika Paradyż Liderem Polskiej Gospodarki
Ceramika Paradyż została uhonorowana nagrodą specjalną - Lider Polskiej Gospodarki, przyznawaną w ramach ogólnopolskiego programu Sylwetki i Marki Polskiej Gospodarki. Firmę doceniono „za budowanie pozycji polskiej marki na światowych rynkach”.
Nowa kampania reklamowa Komfort. Kolejna odsłona zmian wizerunkowych sieci
W Komforcie rozpoczęła się nowa odsłona akcji promocyjnej „3 x tak”. Działania wspierać będzie kampania reklamowa. Od 23 czerwca emitowane będą dwa nowe spoty telewizyjne, prezentujące promocyjne oferty w dwóch segmentach produktów: paneli laminowanych oraz wykładzin dywanowych. Kampania odzwierciedla zmiany wizerunkowe, które wdraża marka.
Main Menu
MENU FINANSOWE