AKTUALNOŚCI DomPortal
AKTUALNOŚCI
Trendy 2015/2016. Subiektywny reportaż z Łódź Design Festival
Stała zmiana. Tu i teraz. Ja. Tempo. To tematy które najczęściej pojawiają się w rozmowach o najnowszych trendach. Co jest trendem a co modą oraz o tym co dookoła nas i co sami kreujemy opowiedzieli goście Łódź Design Festival - projektanci, obserwatorzy rynku i prognostycy.
Kup promocyjny produkt marki WIŚNIOWSKI i wesprzyj domy dziecka
Trwa rewelacyjna promocja, dzięki której klienci firmy WIŚNIOWSKI mogą zakupić wysokiej jakości produkty w niezwykle atrakcyjnych cenach, a przy tym wesprzeć domy dziecka. Z zakupu każdego produktu objętego promocją, 100 zł zostanie przeznaczone na wyposażenie placówek opiekuńczo-wychowawczych. Promocja trwa tylko do końca listopada, więc nie zwlekaj!
Dywany Calvin Klein - tylko w Komfort
Prostota formy, jakość wykonania oraz duża dbałość o detale – tak najkrócej zdefiniować można styl domu mody Calvin Klein. Odnajdziemy go również w kolekcji nowoczesnych dywanów sygnowanych logiem marki. Wyłącznym dystrybutorem dywanów Calvin Klein w Polsce jest sieć sklepów Komfort, która wybrane modele oferuje obecnie w bardzo atrakcyjnych, obniżonych cenach.
Ceramika Paradyż po raz kolejny doceniona w dziedzinie eksportu
22 października, podczas gali „Klubu Eksportera Rzeczpospolitej” w Warszawie, nagrodzono najlepsze firmy rozwijające się w dziedzinie eksportu. W gronie laureatów znalazła się także Ceramika Paradyż, która otrzymała wyróżnienie w kategorii stabilny eksporter.
ALUPROF z najnowocześniejszą lakiernią w regionie
ALUPROF, lider w segmencie systemów aluminiowych i osłon, wyposażył swój park maszynowy w nową linię pionową do malowania proszkowego profili aluminiowych. Firma wybrała najnowocześniejsze rozwiązanie w tej części Europy.
W ubiegłym tygodniu w zakładzie ALUPROF została uruchomiona nowa linia do lakierowania profili. Nowa lakiernia pionowa do malowania proszkowego marki SAT z kabiną typu V, pozwala na lakierowanie profili o długości do 7200 mm.
Łódź Design Festival oczami Ceramiki Paradyż
9 edycja Łódź Design Festival dobiegła końca. Wszystkie aktywności odbywały się w kilkunastu lokalizacjach w Łodzi, które odwiedziło ponad 45 000 osób. Program festiwalu objął 250 godzin różnych działań i zaangażował około 400 projektantów, prezentujących prawie 1100 przedmiotów codziennego użytku, które zachwycały niebanalnym wzornictwem i nowatorskim podejściem do sztuki projektowania. Łódź Design Festival wsparła Ceramika Paradyż – Główny Mecenas wydarzenia.
Organizatorzy tegorocznej edycji Łódź Design Festival przygotowali dla wszystkich sympatyków designu, wzornictwa i sztuki użytkowej ponad 70 wystaw obfitujących w przedmioty odpowiadające na realne, ciągle zmieniające się potrzeby użytkowników. Odwiedzający mieli także okazję wziąć udział w panelach dyskusyjnych, spotkaniach i warsztatach. W organizację festiwalu już po raz 9 aktywnie zaangażowała się Ceramika Paradyż, która od samego początku jest Mecenasem Głównym tego wydarzenia. Podczas organizowanych wykładów i warsztatów, eksperci firmy opowiadali między innymi o tym jak design przekłada się na praktyczne projektowanie, w jaki sposób aktualne trendy przenieść do wnętrza oraz o tym co zrobić, by remont mieszkania stał się przyjemnością. Program festiwalu objął także 3 już edycję panelu MeetBlogin. Podczas spotkania, blogerzy zajmujący się tematyką wyposażenia wnętrz, podejmowali tematy związane z praktyczną pracą projektantów i jego istotnej roli w procesie kreowania najbliższego otoczenia.
Jak co roku, podczas festiwalu poznaliśmy kolejnego młodego projektanta, który - dzięki swoim wizjom i niebanalnemu podejściu do projektowania - będzie miał szanse zaistnieć w świecie designu. Zwycięzcą tegorocznej edycji konkursu Make Me! oraz zdobywcą ufundowanej przez Mecenasa nagrody głównej „Paradyż Award”, została Marlene Huissound za projekt „Z owadów”. Jury doceniło świeże podejście Francuzki do procesu projektowania, a także funkcjonalność i oryginalność finalnego produktu.
Ceramika Paradyż w ramach festiwalu zaistniała także w „Strefie Projektanta”. Zorganizowana, specjalnie na tę okazję Trend-o-sfera była miejscem, gdzie każdy odwiedzający uczestnik mógł na własnej skórze przekonać się jaki styl wnętrzarski najbardziej pasuje do jego indywidualnego charakteru. „Na własnej skórze” dosłownie i w przenośni – bowiem każdy uczestnik akcji mógł uzyskać na swoim ciele motyw graficzny odzwierciedlający wskazany w wynikach quizu trend. O profesjonalny efekt tej zabawy zadbała grupa wizażystów – bodypainterów, którzy efektownie nanosili wzory i nawiązujące do stylów: glamour, vintage, skandynawskiego, etno, minimalistycznego oraz strukturalnego.
Film z relacją z Łódź Design Festival do pobrania tu ->
https://www.youtube.com/watch?v=Xp6acuoFF9Y
Ceramika Paradyż
więcej informacji (PRESS BOX)
WIŚNIOWSKI liderem stolarki po raz czwarty!
Firma WIŚNIOWSKI nie ustępuje w zdobywaniu rynku bram garażowych. Od 3 lat nieustannie prowadzi w statystykach sprzedażowych tej kategorii produktowej. W tym roku miesięcznik Forum Branżowe po raz czwarty okrzyknął firmę WIŚNIOWSKI Liderem Rynku Stolarki w segmencie „Bramy Garażowe”.
ALUPROF Liderem Rynku Stolarki 2015
ALUPROF, czołowy producent systemów aluminiowych w Europie, już siódmy rok z rzędu otrzymał prestiżowy tytuł „Lidera Rynku Stolarki”. Wyróżnienie przyznawane jest przez Centrum Analiz Branżowych (CAB). ALUPROF zwyciężył w dwóch kategoriach: systemów aluminiowych oraz osłon. Finał tegorocznej edycji programu odbył się 14 października w warszawskiej siedzibie Business Centre Club. Nagrodę w imieniu firmy odebrała Małgorzata Wojtasik, Dyrektor Handlowa ALUPROF.
Main Menu
MENU FINANSOWE