Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

MediaMarkt uhonorowany Gwiazdą Jakości Obsługi 2022



MediaMarkt po raz kolejny został uhonorowany tytułem Gwiazda Jakości Obsługi, tym razem w ramach XV edycji Polskiego Programu Jakości Obsługi. Nagroda przyznana została w wyniku badania konsumentów, którzy wysoko ocenili poziom oferowanych usług, doradztwa i obsługi w sklepach MediaMarkt w minionym roku.


Popularna sieć sklepów MediaMarkt od lat cieszy się uznaniem użytkowników nowych technologii poszukujących bogatej oferty nowoczesnej elektroniki i związanych z nią usług. Marka dba o najwyższe standardy jakości obsługi klienta, co znajduje odzwierciedlenie w ocenie konsumentów. Dzięki ich uznaniu, MediaMarkt ponownie znalazł się w gronie firm najbardziej przyjaznych klientom w Polsce. W 2021 roku marka MediaMarkt została doceniona przede wszystkim za postawę personelu. Wysokie noty uzyskały zarówno wiedza pracowników, jak i ich profesjonalizm, zaangażowanie w obsługę i przyjazne nastawienie.

Jesteśmy dumni, że kolejny raz MediaMarkt otrzymał Gwiazdę Jakości Obsługi. Jest to dla nas bardzo ważne wyróżnienie, bo zostało nam zostało przyznane przez samych konsumentów. Wysoka ocena standardów obsługi w naszych sklepach to zasługa całego zespołu, który każdego dnia dokłada wszelkich starań, by pomóc klientom w odkrywaniu nowych technologii. Nasze sklepy oferują nie tylko bogaty asortyment elektroniki użytkowej, ale także wsparcie w sprawnym uruchomieniu, właściwym zabezpieczeniu, a później jakościowym użytkowaniu sprzętu. Cieszymy się, że klienci to dostrzegają i doceniają nasze zaangażowanie – mówi Andrzej Jackiewicz, prezes zarządu MediaMarktSaturn Polska.

W badaniu satysfakcji konsumentów zespół specjalistów Polskiego Programu Jakości przeanalizował opinie osób, które w ciągu całego roku 2021 oceniały kilkadziesiąt tysięcy firm za pośrednictwem portalu jakoscobslugi.pl. Na tej podstawie wyłonionych zostało 266 firm, które uzyskały w poszczególnych kategoriach największą liczbę opinii. Następnie w badaniu ankietowym CAWI respondenci ocenili ich jakość obsługi oraz stopień rekomendacji danej firmy (wskaźnik NPS). Dodatkowo, ocenie podlegało 5 obszarów szczegółowych: wygląd miejsca obsługi, zachowanie personelu, wiedza i kompetencje personelu, czas i organizacja obsługi oraz oferta, cena i asortyment.

Prestiżowy tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi otrzymały te firmy, które uzyskały najwyższe oceny konsumentów oraz wyróżniły się na tle średnich wyników w swojej branży. Nagroda przyznawana jest zawsze na początku nowego roku za rok poprzedni.



MediaMarktSaturn Polska
press box