PGE Obrót zawiera kolejne umowy z samorządami
- Utworzono: piątek, 09, listopad 2018 14:55
PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE zajmująca się sprzedażą energii do odbiorców końcowych, zwyciężyła w kilku dużych postępowaniach publicznych i zawarła umowy na kolejne lata. Umocniła się tym samym na pozycji lidera na rynku sprzedaży energii.
W ostatnich tygodniach rozstrzygnięto przetargi zorganizowane przez Miasto Kraków oraz Gminę Miasto Częstochowa dotyczące sprzedaży energii na rok 2019. Łączny wolumen kontraktowanej energii wynosi 262 GWh.
W ramach umowy w Krakowie PGE Obrót zapewni energię Miejskiemu Przedsiębiorstwu Energetyki Cieplnej, Miejskiemu Przedsiębiorstwu Komunikacyjnemu, Zarządowi Infrastruktury Komunalnej i Transportu, a także szkołom, przedszkolom, żłobkom, bibliotekom oraz innym placówkom oświatowym i kulturalnym, co daje łącznie 3184 punktów poboru energii. W Częstochowie PGE będzie sprzedawać energię do 1112 punktów, oprócz placówek edukacyjnych będą to, m.in. Miejski Zarząd Dróg i Transportu oraz Filharmonia Częstochowska.
- Jednym z elementów budowania wartości dla akcjonariuszy jest zdobywanie nowych atrakcyjnych kontraktów. Wygrywane postępowania publiczne potwierdzają, że jesteśmy stabilnym i bezpiecznym partnerem w relacjach handlowych, co ma duże znaczenie, biorąc pod uwagę dynamiczną sytuację na rynku hurtowym – mówi Henryk Baranowski, prezes zarządu PGE Polskiej Grupy Energetycznej.
Ponadto, w wyniku rozstrzygniętego ostatnio postępowania przetargowego PGE Obrót zadba o oświetlenie uliczne w 729 punktach we Wrocławiu. Wolumen w tym przypadku wyniesie 33 GWh.
Od lipca 2018 roku PGE Obrót dostarcza również energię o łącznym wolumenie 96 GWh do ponad 1600 punktów poboru zarządzanych przez Miasto Lublin, wśród których znajdują się Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Lublinie, Zarządów Dróg i Mostów, Lubelskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej, a także Port Lotniczy Lublin.
PGE Obrót S.A. z siedzibą w Rzeszowie wchodzi w skład Grupy Kapitałowej PGE – największej grupy energetycznej w Polsce i jednej z największych firm energetycznych w Europie Środkowej. Spółka obsługuje ponad pięć milionów odbiorców energii elektrycznej – firm, instytucji i gospodarstw domowych. Podstawowym celem strategii marketingowej PGE Obrót SA jest stałe doskonalenie standardów obsługi klienta, poprzez wdrażanie nowoczesnych rozwiązań i stałą poprawę jakości świadczonych usług oraz dostosowanie oferty do zmieniających się potrzeb klientów i wymogów rynku. Spółka dąży do rozszerzenia oferty świadczonych usług w oparciu o produkty PGE.
PGE Obrót
press box