Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

MAKRO partnerem produktowym Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu"

Do połowy października 2016 r. mieszkańcy Małopolski będą mieli okazję rozmaskować się w regionalnych produktach i skorzystać z oferty food trucków, które przemierzają całe województwo w ramach Małopolskiego Festiwalu Smaku ,,Zjedz na polu“. Partnerem produktowym wydarzenia jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.

 

W tym roku mieszkańcy Małopolski mają okazję spróbować regionalnych produktów w całkowicie nowej odsłonie. Festiwal, któremu przyświeca hasło: „Zjedz na polu”, odbywa się w formule street foodu, czyli jedzenia serwowanego z samochodów. Goście mogą sprawdzić, jak smakują potrawy nie tylko kuchni małopolskiej, ale i kuchni międzynarodowych, stworzone w oparciu o lokalne produkty, takie jak Taco Papas z bryndzem owczym, czy ceviche z pstrągiem ojcowskim.

Pokazy gotowania i degustacje organizowane w ramach wydarzenia prowadzą znani szefowie kuchni, m.in. Piotr Regucki, Sebastian Schrom, czy Jerzy Poznański. Najwyższej jakości produkty wykorzystane do przyrządzenia potraw pochodzą z oferty sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, będącej partnerem wydarzenia.



MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)