Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii

Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii.  Nowy format dostępny jest również w wersji online.


W odpowiedzi na potrzeby i oczekiwania klientów, MAKRO wprowadziło zmiany w katalogu ofertowym skierowanym do branży HoReCa. Odświeżony format wykonany jest z lepszej jakości papieru, wyróżnia się ciekawą odsłoną graficzną oraz atrakcyjnymi zdjęciami. W gazetce znajdują się inspiracje na dany sezon i pomysły na dania, szczegółowe informacje o produktach i nowościach oraz aktualna oferta profesjonalnych szkoleń organizowanych w Akademii MAKRO. Klienci reprezentujący środowisko gastronomiczne oraz producenci na łamach katalogu gazetki dzielą się również swoimi doświadczeniami i rekomendacjami.

Nowy katalog MAKRO ukazuje się cyklicznie raz w miesiącu w nakładzie kilkudziesięciu tysięcy egzemplarzy i  dostępny jest także w wersji online. Tytuł ,,MAKRO dla gastronomii” tworzony jest przy współpracy pracowników MAKRO i  agencji wydawniczej.

MAKRO Cash & Carry
informacje prasowe MAKRO (press box)