MODECOM wprowadza do sprzedaży następcę popularnej klawiatury mechanicznej z podświetleniem RGB
- Utworzono: wtorek, 27, listopad 2018 14:02
Firma MODECOM – producent sprzętu IT wprowadza do swojej oferty kolejną klawiaturę mechaniczną czyli MODECOM Volcano Hammer RGB.
Klawiatura MODECOM Volcano Hammer to jedna z najpopularniejszych klawiatur na rynku, a swoją popularność zawdzięcza nie tylko cenie w jakiej można ją zakupić. To przede wszystkim pełnowymiarowa klawiatura posiadająca 104 klawisze mechaniczne z klawiaturą numeryczną, i efektownym podświetleniem. Wszystko dopełniają antypoślizgowe stopki, blokada klawisza Windows, multimedialne przyciski, a także przewód o długości 180 cm.
Następca – bo o nim mowa – to model MODECOM Volcano Hammer RGB, który zachowuje wszystkie zalety swojego poprzednika. Wersja Volcano Hammer RGB to unowocześniony model lubianej i cenionej przez graczy klawiatury mechanicznej z podświetleniem LED RGB 16,7 mln kolorów oraz sterownikiem do ich kontroli.
Klawiatura MODECOM Volcano Hammer RGB jest świetną okazją do rozpoczęcia przygody z klawiaturami mechanicznymi. Warto podkreślić, ze w klawiaturze mechanicznej każdy klawisz jest oddzielną konstrukcją wyróżniająca się żywotnością 50 milionów „klików”. Cechą przełączników jest błyskawiczny czas reakcji, trwałość wykonania, odporność na uszkodzenia, wygoda użytkowania oraz to co gracze kochają tak bardzo w niebieskich przełącznikach, czyli charakterystyczny dźwięk klawiszy. MODECOM Volcano Hammer RGB kupić można także z przełącznikami brązowymi lub czerwonymi.
Sugerowana cena detaliczna to 219 PLN brutto.
MODECOM, producent tabletów, smartfonów, nawigacji, akcesoriów komputerowych i gamingowych, to jedna z najszybciej rozwijających się firm z branży nowych technologii i największy rodzimy producent elektroniki. Firma MODECOM powstała w roku 1999 dzięki pasji i chęci dostarczenia klientom wysokiej jakości innowacyjnych produktów w atrakcyjnych cenach. MODECOM został doceniony nie tylko przez rynek krajowy otrzymując nagrody jak „Marka Roku”, ale także przez rynek zagraniczny m.in. podczas DISTREE EMEA w Monte Carlo, gdzie przyznano nagrodę Distree Diamond Award oraz Best Product Innovation. MODECOM od wielu lat skutecznie wdraża strategię marketingu sportowego, m.in. poprzez współpracę z Polskim Związkiem Piłki Nożnej, w ramach której cieszył się tytułem Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej. Firma współpracowała również z Ekstraklasą, kiedy to na mocy podpisanej umowy posługiwała się tytułem Oficjalnego Partnera Ekstraklasy i została pierwszą w Polsce firmą z branży IT, która równocześnie została partnerem Ekstraklasy, Kadry Narodowej i klubu piłkarskiego. Zdobyte doświadczenie w sporcie tradycyjnym stanowi naturalny pomost dla nowych aktywności jak marketing e-sportowy oraz sponsoring eventów gamingowych. Czasowo zbiegło się to z premierą doskonale przyjętych na rodzimym rynku akcesoriów gamingowych, które szturmem wdarły się również na rynki zagraniczne, czego potwierdzeniem jest udział firmy MODECOM na największych targach gamingowych w Europie Gamescom 2018.
www.modecom.com
MODECOM
press box
Main Menu
MENU FINANSOWE