Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Włoskie sery w ofercie MAKRO

Oferta sieci MAKRO Cash&Carry Polska została poszerzona o nowe gatunki włoskich serów marki Francia. Produkty wytwarzane są według tradycyjnych przepisów dla danego regionu i charakteryzują się wyrazistym smakiem i aromatem.

Czytaj więcej...

"Food Lovers by MAKRO" - premiera cyklu filmowego dla pasjonatów kuchni

W lipcu br. odbyła się premiera nowego cyklu filmów ,,Food Lovers by MAKRO” adresowanego do pasjonatów gotowana. Projekt stanowi skarbnicę kulinarnych inspiracji, pomysłów i porad przedstawionych w formie video na kanale YouTube.

Czytaj więcej...

Akcja PGE pod hasłem "Daj się oświecić" uświadamia jak ważne jest czytanie umów

Aż 42 proc. badanych nie czyta regulaminów przed ich podpisaniem, gdy zapoznają się z nimi poza siedzibą firmy. Tak wynika z badań, które były częścią akcji edukacyjnej przeprowadzonej przez PGE Obrót, spółkę zajmującą się sprzedażą energii w Grupie Kapitałowej PGE. Celem akcji było uświadomienie klientom technik jakimi posługują się nieuczciwi sprzedawcy energii elektrycznej.

Czytaj więcej...

MAKRO wprowadziło nowy katalog dla gastronomii

Nowoczesna forma, estetyczne zdjęcia, liczne inspiracje, przepisy i porady dla profesjonalistów – sieć hurtowni MAKRO zmienia styl komunikacji z klientem i doskonali swój katalog dedykowany gastronomii.  Nowy format dostępny jest również w wersji online.

Czytaj więcej...

Rozwój sieci ODIDO: ponad 300 nowych sklepów

Do sieć franczyzowej ODIDO w ostatnim czasie dołączyło ponad 300 nowych sklepów. Właściciel marki, firma MAKRO Cash&Carry Polska, intensywnie pracuje nad pozyskaniem kolejnych klientów.

MAKRO podpisało w ostatnim czasie 330 umów ze sklepami, które będą funkcjonować pod szyldem ODIDO.

Czytaj więcej...

Saturn wyłonił zwycięzcę przetargu reklamowego

Saturn zakończył postępowanie przetargowe, w którym wzięły udział 4 agencje. Zwycięzcą konkursu została agencja K2.

Wdrożenie autorskiej kampanii przygotowanej przez Agencję przewidziane jest w roku 2016. Agencja K2 przejmie obsługę strategiczno-kreatywną marki Saturn na rynku polskim i będzie wspierała Saturna we wszystkich bieżących projektach. Współpraca ma mieć charakter długoterminowy.

Czytaj więcej...

MAKRO partnerem festiwalu "Slow Fest Sopot"

W weekend 25. i 26. czerwca na sopockim Molo odbyła się czwarta edycja jednego z największych festiwali kulinarnych w tej części Europy – Slow Fest Sopot. Partnerem wydarzenia była firma MAKRO Cash&Carry Polska.

Czytaj więcej...

Z Media Markt klienci zawsze wygrywają!

Sieć Media Markt od początku rozgrywek wierzyła w sukcesy polskiej reprezentacji i zachęcała klientów do kibicowania w ramach promocji „Kibicuj naszym i odbierz kasę”. Polacy grali rewelacyjnie, a kibice mocno zagrzewali ich do walki. Mimo że po zaciętym meczu to Portugalia awansowała do półfinału Mistrzostw Europy, Media Markt zdecydował, że chce nagrodzić swoich klientów  - każdy uprawniony uczestnik akcji otrzyma kartę podarunkową Media Markt o wartości 20% dokonanych zakupów!

Czytaj więcej...

Polska w półfinale? WIŚNIOWSKI zagrzewa do kibicowania Orłom!

Stało się! Reprezentacja Polski wywalczyła awans do ćwierćfinału mistrzostw EURO 2016. Już dziś o 21:00 kibiców czekają ogromne emocje – Biało-Czerwoni zmierzą się z drużyną Portugalii. Oficjalny Parter Reprezentacji- firma WIŚNIOWSKI- zachęca do kibicowania Orłom.

Czytaj więcej...

Awans biało-czerwonych do półfinału = zwrot kasy od Media Markt!

Polska reprezentacja już w czwartek zagra mecz o półfinał Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej. Na zwycięstwo naszej drużyny z Portugalią czeka cała Polska, a w szczególności klienci Media Markt, którzy w dniach 2-5 czerwca br. dokonali zakupów w jednym z marketów sieci. Im czwartkowe zwycięstwo biało-czerwonych da podwójne powody do radości - historyczny sukces naszych piłkarzy oraz zwrot pieniędzy za dokonane zakupy!

Czytaj więcej...

Z psem do Media Markt!

Upały bywają trudne nie tylko dla ludzi. Często ratujemy się uciekając od słońca i wysokiej temperatury do klimatyzowanego wnętrza marketu. Problem pojawia się jednak, kiedy towarzyszy nam pies.  Odpowiedzią na potrzeby czworonożnych podopiecznych jest akcja sieci Media Markt, która w upalne dni zaprasza do sklepów ze swoim pupilem.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

WIŚNIOWSKI: To historyczny sukces Reprezentacji Polski



Zwycięstwo Reprezentacji Polski nad Ukrainą (1:0) i awans do 1/8 finału mistrzostw Europy 2016 we Francji to wydarzenie historyczne. Jeszcze nigdy Biało-Czerwoni nie doszli do fazy pucharowej mistrzostw Starego Kontynentu. A to wszystko przy wsparciu firmy WIŚNIOWSKI- Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej.

Czytaj więcej...

Najlepszy street food w Warszawie

Tytuł ,,Warszawskiej Pyzy 2016”, najlepszego punktu z ulicznym jedzeniem, otrzymał w tym roku wietnamski Viet Street Food. W plebiscycie czytelników zwyciężył zaś meksykański Gringo Bar. Firma MAKRO Cash&Carry Polska, będąca partnerem wydarzenia, ufundowała nagrody dla laureatów.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI wspiera Orły na EURO 2016

Wynik meczu Reprezentacji Polski z aktualnymi mistrzami świata może napawać optymizmem. Jesteśmy na najlepszej drodze do awansu do fazy pucharowej Euro 2016, ale ważne jest, aby ostatni mecz grupowy wygrać. Partner Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej - firma WIŚNIOWSKI wspiera i kibicuje naszej kadrze w walce na EURO 2016.

Czytaj więcej...

Tydzień urodzinowych niespodzianek od Saturna za nami

Saturn w Galerii Cuprum Arena w Lubinie zakończył huczne obchody 7. urodzin. Goście wzięli udział w targach technologicznych, spotkali się z gwiazdami sportu, podziwiali występy taneczne oraz poddali się wiosennej metamorfozie, przeprowadzonej przez specjalistów. Nie zabrakło również specjalnej oferty produktowej Saturna.

Czytaj więcej...