Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Francuskie bazy kulinarne marki CHEF w ofercie MAKRO

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska wprowadziła do swojej oferty bazy kulinarne francuskiej marki CHEF w formie pasty oraz koncentratów. Produkty wyróżniają się naturalnym smakiem i nie zawierają konserwantów.

Czytaj więcej...

Akcja charytatywna Media Markt Piaseczno - rozstrzygnięcie głosowania

Media Markt aktywnie wspiera lokalne organizacje w każdej miejscowości, w której otwierany jest nowy market, a wybór organizacji najbardziej potrzebującej wsparcia oddaje mieszkańcom. W głosowaniu zorganizowanym w nowo otwartym sklepie Media Markt w Piasecznie wygrała lokalna Fundacja Żyj Aktywnie po 50., która otrzyma sprzęt o wartości 8 000 złotych.

Czytaj więcej...

MAKRO partnerem poradnika "Wine Folly"

,,Wino. Praktyczny poradnik. Wine Folly” to bestsellerowa nowość na rynku poradników dla amatorów i koneserów wina, stanowiąca książkową wersję nagradzanego wieloma prestiżowymi nagrodami serwisu winefolly.com. Partnerem wydania jest sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska.

Czytaj więcej...

Pod choinką pierwszy tablet i... kłopoty?

W Wigilię Świąt Bożego Narodzenia wielu najmłodszych znalazło wśród prezentów od Świętego Mikołaja swój pierwszy laptop, tablet lub smartfon.  Urządzenia te, dla części z nich, staną się wkrótce źródłem zabawy i zdobywania wiedzy.

Czytaj więcej...

Echo Polska Properties kupuje trzy biurowce za 124 mln EUR

Echo Polska Properties zawarło ostateczne umowy zakupu biurowców O3 Business Campus etap I w Krakowie, Tryton w Gdańsku i Symetris I w Łodzi.

Echo Polska Properties (EPP) – zapłaci za nie łącznie 124 mln EUR, z czego 113 mln EUR zostało zapłacone przy zawarciu transakcji, a pozostała kwota – będzie wymagalna w 2017 roku po wprowadzeniu wszystkich najemców. Budynki mają łącznie 52,2 tys. mkw. powierzchni najmu i są w 80 proc. wynajęte.

Czytaj więcej...

Świąteczne przełamywanie barier - System Komunikacji Niewerbalnej w sklepach Saturn

Wybór nowego sprzętu elektronicznego to nie lada wyzwanie. Ilość produktów, funkcji i rozwiązań może przyprawić o zawrót głowy. W takim momentach niezwykle ważna jest możliwość skorzystania z porady fachowego doradcy, który pomoże w wyborze odpowiedniego modelu. Z myślą o Głuchych klientach sieć Saturn wyposażyła swoje sklepy w System Komunikacji Niewerbalnej.

Czytaj więcej...

Belgijskie czekolady marki "Callebaut" w ofercie MAKRO

Do asortymentu sieci hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska trafiły czekolady belgijskiej marki Callebaut™, wyróżniające się wspaniałym smakiem oraz wyjątkową łatwością obróbki. Produkty zawierają czyste masło kakaowe oraz naturalną wanilię i pochodzą ze zrównoważonych upraw.

Czytaj więcej...

Najlepsze prezenty świąteczne

Zakup świątecznych podarunków wiele osób zostawia „na ostatnią chwilę”. Poszukując tuż przed Gwiazdką pomysłów na upominki, warto odwiedzić Media Markt. W szerokiej ofercie sklepu znaleźć można propozycje prezentów, które sprawiają obdarowanym największą radość – nowoczesne technologie mobilne, elektronikę sportową, książki i płyty.

Czytaj więcej...

Szef kuchni MAKRO radzi, jak wybrać świeżą rybę

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska oferuje ponad 140 rodzajów i odmian świeżych ryb i owoców morza. W celu zapewnienia ich dostępności oraz wysokiej jakości w okresie przedświątecznym dostawy do hal odbywają się 6 razy w tygodniu. Porad na temat ryb udziela codziennie Cezary Powała, szef kuchni w stołecznym Studiu Kuchennym MAKRO przy Alejach Jerozolimskich 184.

Czytaj więcej...

Sen Polaków. Koszmar, czy marzenie?

Polacy lubią spać, ale już od dawna się nie wysypiają. Są zmęczeni w ciągu dnia, mimo, że w większości wypoczywają po osiem godzin. Wiedzą, w jakich warunkach powinno się regenerować siły po całym dniu, ale tylko połowa z nich jest zadowolona z nocnego odpoczynku. Jak poprawić jakość snu w narodzie?

Czytaj więcej...

Rada programu ,,Szef dla Młodych Talentów" rozpoczęła swoją działalność

Wybitni szefowie kuchni, laureaci Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, będą wspierać nową inicjatywę firmy MAKRO Cash&Carry Polska - ,,Szef dla Młodych Talentów”. Członkami Rady Programowej projektu zostali mistrzowie kulinarni: Kasia Daniłowicz, Agata Wojda, Andrzej Polan, Paweł Oszczyk, Witek Iwański, Martin Gimenez Castro, Ernest Jagodziński oraz redaktor naczelna Żółtego Przewodnika Gault&Millau Polska, Justyna Adamczyk.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Wkręciliśmy się w wolontariat pracowniczy



Pracownicy sieci Media Expert odebrali wczoraj nagrodę Prezydenta Poznania za „Wolontariat pracowniczy Roku 2016 w Poznaniu”. Podczas uroczystej gali, podsumowującej 18 już edycję programu Poznański Wolontariusz Roku 2016, uhonorowano tych, którzy ideę pomagania innym przekuwają w czyn i działanie. Wszyscy laureaci plebiscytu udowadniają na co dzień, że łącząc empatię i poczucie wrażliwości społecznej można zmieniać otaczający nas świat i nieść realną pomoc tym, którzy wsparcia najbardziej potrzebują.

Media Expert, jedna z największych sieci RTV i AGD w Polsce, od lat promuje wśród swoich pracowników ideę wolontariatu pracowniczego. Ogromną rolę w tym procesie odgrywa, założona przez właścicieli Media Expert, Fundacja „Włącz się!”. To ona stoi za budowaniem idealnych warunków, aby wyzwolić w pracownikach sieci ogromne, jak się okazuje, pokłady entuzjazmu i wolę niesienia pomocy najbardziej potrzebującym. W skali roku realizowanych jest nawet kilkadziesiąt projektów charytatywnych. Wolontariusze Media Expert mają pełne wsparcie Fundacji we wszystkich sprawach organizacyjnych i finansowych. Dzięki temu ochotnicy mogą skoncentrować się na tym, komu i w jakim zakresie można pomóc. Oddanie wolontariuszom tej decyzji to przemyślany zabieg – skłania pracowników do tego, by zainteresować się tym, z jakimi problemami zmagają się lokalne instytucje – domy dziecka, placówki edukacyjne, czy ośrodki wychowawcze.

Podobnie było z projektami, za których wykonanie pracownicy poznańskiego elektromarketu Media Expert w Galerii Malta, odebrali wczoraj nagrodę „Wolontariat pracowniczy Roku w Poznaniu”. W trakcie 2016 zrealizowali łącznie trzy przedsięwzięcia. Podczas ostatniego z nich, wspólnymi siłami wyremontowali i odmalowali pomieszczenia Rodzinnego Domu nr 3 przy ul. Podgórnej  w Poznaniu.

„Każda zrealizowana akcja uświadamia nam, że czynienie dobra przynosi same korzyści. Pomagamy innym, ale pomagamy też sobie – tworzymy zgrany zespół, wzajemnie się motywujemy i mamy okazję poznać się w innych, niż praca, okolicznościach. Przez to jesteśmy również wobec siebie bardziej otwarci, solidarni i budujemy sympatyczne relacje.” – mówi Filip Rybak, kierownik elektromarketu Media Expert w Galerii Malta. „Wkręciliśmy się w wolontariat i wszystkich do tego zachęcamy!” - wtóruje mu Marcin Kucharczyk, kierownik zespołu szczecińskiego Media Expert, który z kolei tydzień temu został uhonorowany 2 miejscem w konkursie wolontariatów „Razem Możemy Więcej”, zorganizowanym przez Starostę Polickiego.

Wolontariat pracowniczy w Polsce to wciąż nowe zjawisko, szczególnie, gdy porównamy jego skalę z doświadczeniami krajów zachodnich. Koncepcja nieodpłatnej pracy na rzecz potrzebujących narodziła się w nowojorskich korporacjach na początku lat 70. W Polsce, pierwsze projekty wolontariatu pracowniczego pojawiły się dopiero po 2000 roku, ale ta niezwykle szczytna idea szybko zaczęła zdobywać liczną rzeszę entuzjastów. Coraz przychylniej na tego typu inicjatywy patrzą również sami pracodawcy. Z badań Fundacji Kronenberga wynika, że aż 88 proc. respondentów łączy udział w wolontariacie pracowniczym ze zwiększoną umiejętnością pracy w zespole. 82 proc. twierdzi, że wspólne działanie na rzecz potrzebujących buduje zdolności komunikacyjne. Dzięki temu pracownicy wykazują lepszą organizację pracy, efektywniej definiują cele i priorytety.

Najważniejszym jednak wskaźnikiem, który powinien być impulsem do wdrażania programów wolontariatu pracowniczego jest fakt, że prawie ¾ ankietowanych deklaruje, że dzięki wolontariatowi wzrosło ich poczucie zadowolenia z życia.

„Wierzę, że czynienie dobra jest w ludzkiej naturze.” – mówi Teresa Grzebita, prezes Fundacji „Włącz się!”. „I od lat obserwuję, jak niewiele trzeba, by obudzić w nas fantastyczny entuzjazm do wspólnego niesienia pomocy innym. Ta szczególna satysfakcja z pomagania jest również i dla mnie, oraz wszystkich pracowników Fundacji niezwykle inspirująca.” – dodaje.

www.fundacjawlaczsie.pl








Media Expert
www.mediaexpert.pl
więcej informacji z Media Expert

Mikser Kulinarny z Witkiem Iwańskim w ramach programu ,,Szef dla Młodych Talentów"

9 grudnia br. w Akademii MAKRO w Warszawie odbył się kolejny Mikser Kulinarny w ramach projektu ,,Szef dla Młodych Talentów”. Pokaz edukacyjny skierowany do uczniów ze szkół gastronomicznych poprowadził Witek Iwański, szef kuchni w restauracji Aruana w Hotel Narvil Conference & Spa.


Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska gościła ponad 100 uczniów i nauczycieli ze szkół gastronomicznych podczas wydarzenia zorganizowanego na początku grudnia w stołecznej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości.

Czytaj więcej...


Warning: Division by zero in /plugins/system/sjcore/core/ytools/ytools_image.php on line 252

Kupuj z głową, czyli jak znaleźć idealne prezenty dla całej rodziny

Grudzień to miesiąc intensywnych przedświątecznych przygotowań – poszukiwania prezentów, zakupów, gotowania bożonarodzeniowych dań. O ile świąteczne potrawy nie wykraczają poza tradycyjne menu, to wybór odpowiednich upominków dla najbliższych co roku jest nie lada wyzwaniem. Po pierwsze musimy wybrać taki prezent, który spodoba się obdarowywanej osobie, a po drugie znaleźć czas w napiętym przedświątecznym kalendarzu, aby odwiedzić sklepy. Eksperci sieci Saturn radzą, jak wybrać idealne prezenty i kupić je podczas jednego wyjścia na zakupy.

Czytaj więcej...

MAKRO partnerem produktowym gali Gault&Millau 2016

Sieć hurtowni MAKRO Cash&Carry Polska, promująca nowe trendy kulinarne oraz polską gastronomię, była partnerem produktowym tegorocznej gali Żółtego Przewodnika Gault&Millau. Firma dostarczyła produkty wykorzystane do przygotowania uroczystej kolacji oraz zaserwowała najlepsze wina ze swojej oferty.

Czytaj więcej...