Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Najpopularniejsze wakacyjne destynacje - dlaczego warto wykupić ubezpieczenie turystyczne?


Z ponad 7,4 mln Polaków planujących w tym roku wyjechać na wakacje za granicę 14 proc. zadeklarowało, że odwiedzi Hiszpanię i należące do niej Wyspy Kanaryjskie, 12 proc. Chorwację, a 10 proc. Grecję. Wybierając się na urlop warto wykupić ubezpieczenie turystyczne gdyż koszty leczenia i ewentualnej repatriacji do Polski mogą być kolosalne. 

Czytaj więcej...

"Chłodna kalkulacja" z PGE i Whirlpool


Największy sprzedawca energii i wiodący producent sprzętu AGD połączyli siły, oferując klientom możliwość zakupu klimatyzatorów w atrakcyjnej cenie oraz prądu z gwarancją niezmienności ceny.

Czytaj więcej...

Trwałe i bezpieczne rozwiązania od marki PORTA DRZWI

Drzwi wewnętrzne powinny nie tylko umiejętnie podkreśla atuty aranżacji, ale przede wszystkim stanowi  bezpieczny i trwały element wyposażenia domu czy mieszkania. Skrzydła posiadające takie cechy sprawią, że użytkownicy będą się nimi cieszyć przez długie lata, ceniąc sobie zarówno ich estetykę, jak i wysoką jakość wykonania.

Czytaj więcej...

Znamy 53 finalistów III edycji konkursu "Obiekt Roku w systemach ALUPROF"



Spośród ponad 170 budynków zgłoszonych do konkursu „Obiekt Roku w systemach ALUPROF 2018” wybrano 53 najlepsze realizacje. Są to inwestycje, które powstały z wykorzystaniem systemów aluminiowych marki w latach 2016-2018. Zwycięzców poznamy podczas finałowej Gali 14 września 2018 r.

Czytaj więcej...

Wyjątkowa atmosfera i moc atrakcji podczas "Rodzinnego Pikniku" dla pracowników Grupy OKNOPLAST



Pod koniec czerwca Grupa OKNOPLAST zorganizowała dla swoich pracowników rodzinny piknik. To cykliczne wydarzenie, oprócz miłej formy integracji, jest również wyrazem podziękowań pracownikom za ich zaangażowanie oraz pracę w firmie. W tegorocznej edycji, która odbyła się w Krakowie, wzięło udział blisko 1000 osób.

Czytaj więcej...

19 proc. wyjeżdżających na zagraniczne wakacje pojechało do Chorwacji



Najwięcej Polaków, którzy w 2017 roku spędzili wakacje za granicą na kraj swojego wypoczynku wybrało Chorwację, wynika z przeprowadzonego przez Mondial Assistance badania dotyczącego planów wakacyjnych Polaków.

Czytaj więcej...

Produkty marki WIŚNIOWSKI na targach Zaunteam w Szwajcarii

Firma WIŚNIOWSKI po raz kolejny udowodniła, że nieustanny rozwój jest priorytetem, stanowiącym drogę do sukcesu. Tym razem marka wzięła udział w targach, zorganizowanych na terenie Parku Przemysłowego Morgenstern w Frauenfeld – miasta znajdującego się w północno-wschodniej części Szwajcarii.

Czytaj więcej...

Henryk Kania przedłuża umowę z Ekstraklasą



ZM Henryk Kania S.A. przedłużyły umowę z Ekstraklasa S.A., na mocy której od 2017 roku są Partnerem Oficjalnym Ekstraklasy. Kontrakt podpisano do końca sezonu 2018/2019.

Czytaj więcej...

Aluprof partnerem specjalności dla studentów budownictwa



Decyzją Rady Senatu Akademii Techniczno-Humanistycznej od najbliższego roku akademickiego ruszy nowa specjalność „Konstrukcje aluminiowe w budownictwie”. Jest to wspólny projekt uczelni z Bielska-Białej i marki Aluprof. To pierwsza specjalność o takiej tematyce na polskiej uczelni wyższej.

Czytaj więcej...

Nowa stolarka otworowa - fanaberia, czy wymóg termomodernizacji?



Wymiana elementów stolarki otworowej to nieodzowna kwestia w zasadzie każdego procesu termomodernizacyjnego. Stare okna, nawet te sprzed kilkunastu lat, to olbrzymie mostki termiczne. Szacuje się, że tracimy przez nie nawet 30% generowanego w domu ciepła. Wydostaje się ono przez nieszczelności w samej konstrukcji okien – w profilach i w miejscu osadzenia szyby – nie napotyka też zbytniego oporu na pakietach szybowych, z których najprawdopodobniej już dawno ulotnił się gaz. Najwięcej strat notuje się w strefie wokółokiennej. Dawniej nie przywiązywano wagi do poprawnego szczelnego montażu, w najlepszym wypadku dbano o stabilność mocowania, a przestrzeń między ramą i murem co najwyżej wypełniano pianką poliuretanową, która po latach nie pełni już spodziewanej funkcji termoizolacyjnej.

Czytaj więcej...

Wakacyjna promocja OKNOPLAST na zakup okien z roletami



Wakacje to dla większości osób najlepszy czas na zadbanie o swój dom. Dzięki sprzyjającym warunkom pogodowym wszelkie prace budowlane i remonty przebiegają znacznie sprawniej niż w chłodniejszych miesiącach. Warto szczególnie w tym okresie pomyśleć o nowych oknach. Tym bardziej teraz, gdy w ramach sezonowej promocji marki OKNOPLAST – wybierając okna w zestawie z roletami – klienci otrzymują rabat na ich zakup.

Czytaj więcej...

Saturn.pl najlepszym sklepem z elektroniką użytkową w badaniu Koszyk Roku 2018



Saturn.pl znalazł się w ścisłej czołówce badania Koszyk Roku 2018. Autorzy badania przeanalizowali proces zakupowy w 100 największych polskich sklepach internetowych pod kątem User Experience. Saturn zajął trzecią pozycję w klasyfikacji ogólnej i zarazem pierwszą wśród sklepów z elektroniką użytkową.

Czytaj więcej...

Krzysztof Wieszczek w nowym spocie marki WIŚNIOWSKI promującym Enea IRONMAN GDYNIA 70.3



Marka WIŚNIOWSKI została partnerem ENEA IRONMAN GDYNIA 70.3. Wkrótce w Internecie pojawi się nowy spot reklamowy zachęcający do wzięcia udziału w tych sierpniowych zawodach. Głównym bohaterem teasera został aktor Krzysztof Wieszczek – ambasador projektu Be the Winner marki Wiśniowski znany z zamiłowania do tego wymagającego i ekstremalnego sportu.

Czytaj więcej...

Architektura i sport - Schüco na Tennis Archi Cup 2018



XXVIII Mistrzostwa Polski Architektów w Tenisie już za nami. W trzydniowej imprezie, która odbyła się 8-10 czerwca w poznańskim klubie tenisowym Kortowo, wzięło udział 91 osób. Dla architektów to coroczne wydarzenie jest dobrą okazją do wymiany zawodowych doświadczeń w sportowej atmosferze. Jednym z głównych partnerów wydarzenia jest firma Schüco International Polska.

Czytaj więcej...

Schüco Budowlaną Marką Roku 2018



W dniu 7 czerwca 2018 roku odbyła się XIV Gala Budowlana Marka Roku, podczas której przyznano tytuły i wyróżnienia najbardziej rozpoznawalnym i cenionym markom budowlanym w Polsce. Firma Schüco International Polska została uhonorowana prestiżowym tytułem Budowlana Marka Roku 2018 w kategorii Profile okienne PVC.

Czytaj więcej...


marketing automation
jak wygrać zero moment of truth z marketing automation pobierz ebook przewodnik dla kupujących system
prawolingo.pl