Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

EKUZ czy ubezpieczenie - co wybrać wyjeżdżając na narty?

Przed nami sezon zimowych aktywności. Przed wyjazdem w góry bezwzględnie należy zadbać o odpowiednie ubezpieczenie, które będzie dopasowane do rodzaju uprawianej przez nas aktywności.

Czytaj więcej...

PGE Obrót zapewni energię Warszawie


PGE Obrót, zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do odbiorców końcowych, wygrała dwa przetargi na sprzedaż energii elektrycznej dla Warszawy. Pierwszy ogłoszony przez samorząd stolicy, drugi przez MPWiK.
 

Czytaj więcej...

Mistrzowie Innowacji 2017 nagrodzeni

16 listopada w urokliwych wnętrzach Pałacu Wojanów wręczono nagrody i wyróżnienia laureatom 8 edycji konkursu dla producentów i sprzedawców okien i drzwi Mistrz Innowacji Winkhaus. Przedsiębiorstwa biorące udział w konkursie miały za zadanie promować na rynku najbardziej innowacyjne produkty Winkhaus, tj.: okucia activPilot Comfort z funkcją wietrzenia przez 6-milimetrową szczelinę na całym obwodzie skrzydła, czujniki zamknięcia okna oraz zamki elektromechaniczne do drzwi zewnętrznych blueMatic EAV3. Nagrodzono firmy, które odnotowały największą sprzedaż tych produktów.

Czytaj więcej...

Ubezpieczenie opon - dobre zabezpieczenie dla kierowców



Ubezpieczyciele oferują ubezpieczenie opon jako dodatek do polisy komunikacyjnej, a także przy zakupie opon. Ubezpieczenie zazwyczaj zapewnia pokrycie kosztów holowania do serwisu wulkanizacyjnego, naprawy opony lub zwrot kosztów nowej opony.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI dla Schola Cordis - Krakowski Bieg Niepodległości

Prawie 2500 osób wzięło udział w czwartej edycji Krakowskiego Biegu Niepodległości. To wyjątkowe wydarzenie, w którym ważne są nie tylko wyniki sportowe, ale także pomaganie. Zebrane fundusze na rzecz fundacji Schola Cordis ratują zdrowie i życie pacjentów krakowskiej Kliniki Kardiochirurgii Dziecięcej. Uczestników biegu, również ich rodziny i najbliższych zagrzewała do walki firma WIŚNIOWSKI.

Czytaj więcej...

Moc rabatów dla klientów PGE Obrót

PGE Obrót razem z 50 partnerami przygotowała zniżki dla klientów w popularnych sklepach. Akcja rabatowa jest częścią świątecznej odsłony kampanii Spółki pod hasłem „Prąd jest lepszy z dodatkami”.

Czytaj więcej...

Zdmuchnij zalegające liście i korzystaj z uroków jesieni

Długie słoneczne dni to już przeszłość. Liście opadają z drzew i zalegają na trawnikach, chodnikach. W okresie jesiennym częściej występują opady deszczu, temperatura znacznie się obniża. Wpływa to niekorzystnie na stan roślinności i może przyczynić się do wielu dysfunkcji w późniejszym okresie wegetacyjnym. Eksperci marki GARDENA podpowiadają jak zadbać jesienią  o czystość ogrodu i terenów wokół domu i cieszyć się jej urokami.

Czytaj więcej...

Zdążyć przed zimą! Wybieramy pokrycie dachowe dla nowego domu

Dach to ostatni, ale najważniejszy element domu w stanie surowym zamkniętym. Choć budowa często się trwa dłużej niż jeden sezon, nie można pozwolić, by zima nadeszła przed etapem zadaszenia budynku. Jakie pokrycie wybrać, by było praktyczne i estetyczne?

Czytaj więcej...

Godny następca popularnego skanera Plustek


MODECOM – producent sprzętu IT oraz licencjonowany dystrybutor marki Plustek w Polscek wprowadza do oferty następcę skanera SmartOffice PL1500, czyli model Plustek SmartOffice PL2000 PLUS.

Czytaj więcej...

WIŚNIOWSKI wspólnie z 150 firmami pomaga małym sercom!

Ponad 150 firm postanowiło dołączyć do ogólnopolskiej akcji „Razem ratujmy małe serduszka” i wspólnie z marką WIŚNIOWSKI wesprzeć klinikę kardiochirurgii dziecięcej w Prokocimiu. Razem zbierają pieniądze na specjalistyczny sprzęt do ratowania życia. Jeszcze tylko do końca listopada klienci marki mogą pomóc osiągnąć ten szczytny cel.

Czytaj więcej...

KRISPOL przedstawia zimową ofertę specjalną



Firma KRISPOL, wiodący producent kompletu stolarki dla domu, przygotowała dla swoich klientów atrakcyjne oferty na ciepłe okna, bramy garażowe oraz napędy do bram i rolet. Stolarka KRISPOL objęta promocją, to produkty energooszczędne i podnoszące komfort domowników. Kampania prowadzona jest pod hasłem „Poczuj ulgę cenową”, tak jak ulga budowlana pozwala niższym kosztem wybudować wymarzony dom.

Czytaj więcej...

Jak dbać o środowisko i jeszcze na tym zyskać? NEONET znalazł sposób


Blisko 50 sklepów NEONET wzięło udział w pilotażowym projekcie zakładającym ograniczenie zużycia prądu, wody i papieru. Program nie tylko przyczynił się do zwiększenia wiedzy i świadomości na temat korzyści wynikających z działań wspierających ochronę środowiska, ale również przyniósł oszczędności. Jak tego dokonano?

Czytaj więcej...

Dynamiczny wzrost korzystania z assistance domowego

Analiza zbieranych przez Mondial Assistance danych pokazała, że korzystanie z assistance domowego w porównaniu do trzech pierwszych kwartałów 2016 roku wzrosło aż o 14 proc. W pierwszym kwartale 2017 roku nastąpił wzrost o 5 proc., w drugim o 15 proc., a w trzecim o 21 p.p.

Czytaj więcej...

Kraków z energią od PGE Obrót

Spółka wygrała przetarg nieograniczony na dostarczanie energii elektrycznej Krakowskiej Grupie Zakupowej. To ponad 3 tys. punktów poboru energii w stolicy Małopolski.

Czytaj więcej...

Tytus, Romek i A'Tomek przeganiają nudę w nowej kampanii MediaMarkt


Sieć MediaMarkt wystartowała z nową kampanią wizerunkową. Główne role odegrają w niej bohaterowie kultowego komiksu „Tytus, Romek i A’Tomek”, którzy dzięki MediaMarkt przeżyją kolejne emocjonujące przygody.

Czytaj więcej...

Więcej artykułów…

  1. Prąd jest lepszy z dodatkami