Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Henryk Kania trenuje z Krzychem



Największy polski influencer sportowy Krzysztof Golonka, prowadzący kanały w mediach społecznościowych pod nazwą „Trenuj z Krzychem”, nawiązał współpracę reklamową z jednym z liderów branży mięsnej – ZM Henryk Kania S.A.


Ponad milion subskrypcji na Youtube, ponad 375 tys. fanów na Facebooku i 259 tys. śledzących na Instagramie – te liczby mówią same za siebie. Kanały „Trenuj z Krzychem” biją rekordy popularności w internecie. A ich autor, mistrz świata we freestyle football, finalista „Mam Talent", zasłużony uczestnik inauguracji Euro 2012, czyli po prostu Krzysztof Golonka, właśnie nawiązał współpracę reklamową z ZM Henryk Kania S.A.

Będziemy wspólnie promować przede wszystkim innowacje produktowe, których w naszym portfolio nie brakuje. Są to m.in. przekąski mięsne oraz produkty z wysoką zawartością białka – idealne zarówno dla osób uprawiających sport, jak i dla tych, którzy ten sport chcą obejrzeć na stadionie czy w telewizji – mówi Dominika Rąba, wiceprezes ZM Henryk Kania S.A.

Strony nie ujawniają wartości oraz czasu trwania umowy. Wiadomo tylko, że emisja pierwszego wspólnego materiału planowana jest na połowę kwietnia.

Przypomnijmy, że ZM Kania są polską, rodzinną firmą należącą do ścisłej czołówki największych producentów wędlin w Polsce. Od 2016 roku firma jest Oficjalnym Partnerem Ekstraklasy. Marka Henryk Kania jest jedną z trzech najcenniejszych marek żywieniowych w Polsce wg dziennika „Rzeczpospolita. W portfolio ZM Kania znajdują się wysokiej jakości szynki, kiełbasy, a także bardzo popularne kabanosy Maestro, przekąski mięsne i batony proteinowe.

ZM Henryk Kania
press box