Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Coraz więcej klientów zainteresowanych nową ofertą PGE Obrót

Ponad 10 tysięcy osób odwiedziło mobilne strefy „PGE – Przyłącz się do nas” w trwającej od 21 sierpnia do 2 września akcji zorganizowanej przez PGE Obrót w 21 miastach na terenie działania PGE Polskiej Grupy Energetycznej. Rosnące zainteresowanie klientów budziła nowa oferta PGE łącząca dostawę prądu z usługami pomocy fachowców z różnych dziedzin oraz elektroniczne Biuro Obsługi.

 


Codziennie, przez dwa tygodnie, w centrach miast eksperci PGE odpowiadali na pytania dotyczące zmiany taryfy, wyjaśniali kwestie formalne związane z fakturami i umowami, opowiadali o produktach i nowoczesnych rozwiązaniach. W tym samym czasie, w punkcie dedykowanym najmłodszym, można było zagrać w interaktywne gry edukacyjne o produkcji prądu, zgłębić tajniki źródeł energii podczas pokazów w strefie doświadczeń i wziąć udział w konkursach.

- Mobilne strefy informacyjne pokazały, że to dobry kanał kontaktu z klientami. Dzieci i młodzież były w swoim żywiole mogąc bawić się poprzez naukę i ucząc się poprzez zabawę. Dorośli natomiast pytali głównie o szczegóły naszych ofert, a także o to, jak nie dać się oszukać przez nieuczciwych sprzedawców na rynku energii – mówi Mariusz Majewski rzecznik prasowy PGE Obrót.

Fachowcy najpopularniejsi
Oferta „Prąd jak prąd, ale z pomocą fachowców”, w której klienci nie tylko otrzymują gwarancję ceny, ale także pomoc specjalistów, nieprzerwanie cieszy się ogromnym zainteresowaniem nabywców i stanowi już  85 procent wszystkich sprzedanych ofert. Wielu spośród odwiedzających mobilne strefy doskonale już znało „Prąd + pomoc fachowców”. Wszystkim pozostałym eksperci PGE przedstawiali korzyści płynące z łączenia usługi dostaw prądu wraz z pomocą fachowców z różnych dziedzin: elektryka, ślusarza, hydraulika, szklarza, technika urządzeń grzewczych i gazowych, dekarza, informatyka, serwisanta sprzętu RTV i AGD, w zależności od wybranego pakietu.

eBOK i eFaktura nie tylko dla młodych
Uruchomione jesienią 2015 roku elektroniczne Biuro Obsługi umożliwiło klientom PGE realizację spraw związanych z energią elektryczną w dogodnym dla siebie czasie, bez wychodzenia z domu. Przejrzysty i bezpieczny serwis PGE eBOK cieszy się coraz większą popularnością, także wśród starszych odbiorców. Wielu z nich, odwiedzając mobilne strefy PGE zaznaczało, że taka forma zarządzania płatnościami i monitorowania zużyciem energii nie stanowi dla nich większych problemów, a otrzymywana drogą elektroniczną faktura jest rozwiązaniem najwygodniejszym.

Nie daj się oszukać
PGE Polska Grupa Energetyczna zdecydowanie opowiada się za rzetelną konkurencją i sprzeciwia nieuczciwym praktykom, prowadząc kampanie ostrzegające klientów przed nieuczciwością niektórych firmy. Akwizytorzy podszywający się pod pracowników PGE, fikcyjne lub niekorzystne umowy, domokrążcy namawiający do zmiany sprzedawcy prądu – przed takimi i wieloma innymi zagrożeniami przestrzegali klientów eksperci PGE.








PGE Obrót
press box