Reklama

  • Font size:
  • Decrease
  • Reset
  • Increase

Saturn Wrocław - otwarcie w nowym kształcie. Technologicznie i innowacyjnie

Już 29 czerwca Saturn w CH Magnolia Park we Wrocławiu powita klientów w nowym kształcie. O efektach dobiegającej końca modernizacji i najciekawszych wyróżnikach oferty rozmawiamy z Marcinem Fudalem, Dyrektorem marketu.



Czym kierowali się Państwo podejmując decyzję o modernizacji salonu?


Przede wszystkim oczekiwaniami naszych klientów. W ostatnich latach nastąpił ogromny skok technologiczny – nowe technologie wkraczają w kolejne dziedziny naszego życia i stają się coraz bardziej powszechne. Idą za tym duże zmiany społeczne – stajemy się coraz bardziej mobilni, otwarci na cyfrowe nowinki. Nie boimy się testować nowych funkcji czy urządzeń, co więcej – intensywnie poszukujemy informacji o nich. Dzięki zmianom, które przeprowadzamy w naszym salonie, przede wszystkim tworzymy innowacyjną przestrzeń z komfortowymi warunkami do odkrywania nowych technologii – bezpośredniego zapoznania się ze sprzętem, wypróbowania jego możliwości. Wiąże się to również z rolą, jaką sobie wyznaczamy – nie tylko sprzedajemy produkty, ale też chcemy inspirować do rozwijania technologicznych pasji.

Czym zatem zaskoczy nas Saturn Wrocław w nowym kształcie?

Salon został zmodernizowany według najnowszych, światowych trendów. Przedstawimy się klientom w unowocześnionym wyglądzie i zaoferujemy im jeszcze większą funkcjonalność. Zaaranżowane na nowo ekspozycje inspirować będą do odkrywania kolejnych możliwości urządzeń. Zadbaliśmy o szczególne wyeksponowanie tych grup produktów, które cieszą się w ostatnim okresie rosnącą popularnością.

Które kategorie produktowe wzbudzają największe zainteresowanie?

Coraz większa popularność dotyczy oczywiście nowoczesnych technologii mobilnych – tabletów, smartfonów. Obserwujemy wzrost zainteresowania w kategorii elektroniki sportowej – jak słuchawki Bluetooth czy smartwatche. Wielkim hitem stały się elektroniczne deskorolki – w naszym salonie po modernizacji będzie możliwość ich przetestowania na specjalnie przygotowanym torze. Większa popularność tych grup produktów jest naturalną konsekwencją zmian naszego stylu życia – bardziej dbamy o siebie, uprawiamy sport i potrzebujemy sprzętu, który będzie tu dla nas wsparciem. Coraz chętniej kupujemy produkty technologiczne, które pozwalają nam realizować nasze pasje i w ciekawy sposób spędzać czas wolny. Dużą przestrzeń w nowej aranżacji przeznaczyliśmy więc na artykuły z szeroko rozumianej kategorii rozrywki. Obserwujemy również rosnące zainteresowanie produktami, które z niszowych, przeznaczonych dla wąskiej grupy klientów, stały się gadżetami „dla mas”, służącymi głównie rozrywce. Doskonałym przykładem są drony – pierwotnie użytkowane przez wojsko, a dziś dostępne dla każdego. Ci, którzy będą chcieli je przetestować, będą mogli skorzystać w naszym sklepie ze specjalnego lądowiska. Kolejnym „rewolucyjnym” rozwiązaniem, po które sięga coraz więcej osób jest Wirtualna Rzeczywistość. Niesamowitych wrażeń których dostarcza, będzie można doświadczyć w naszych strefach VR.

Czy coraz większa popularność innowacyjnych gadżetów, mobilnych technologii oznacza spadek zainteresowania „tradycyjnymi” produktami z segmentu RTV/AGD?


Użytkowy sprzęt AGD – lodówki, pralki czy zmywarki – oraz RTV stanowi niezmiennie podstawowe wyposażenie domu czy biura, utrzymuje się więc oczywiście zainteresowanie tymi grupami produktów. W tym segmencie również widać bardzo intensywny postęp technologiczny. Przewidujemy mocny rozwój trendu „smart” – coraz więcej produktów będzie współpracować z technologiami inteligentnego domu, dzięki czemu będziemy mogli nimi sterować przy pomocy urządzeń mobilnych. Pojawiają się niekiedy opinie, że stopniowo coraz więcej osób rezygnować będzie z posiadania telewizora. Rzeczywiście, widać taki trend zwłaszcza wśród młodych, z drugiej jednak strony oglądanie filmów czy programów na dużym ekranie to wielki komfort, a pojawiające się innowacyjne rozwiązania gwarantują nam kinową jakość obrazu i dźwięku w domu. Tak jest na przykład w przypadku najnowszego telewizora LG SIGNATURE OLED W7. Opracowana przez LG funkcja przetwarzania obrazu HDR optymalizuje parametry obrazu oddzielnie dla każdej pojedynczej klatki, co daje efekt żywego, realistycznego obrazu. System Dolby Atmos® umożliwia odtwarzanie dźwięku obiektowego, dzięki czemu fascynujący, przestrzenny dźwięk otacza widzów ze wszystkich stron. Ten telewizor to absolutna nowość, dostępna już w naszej ofercie.

Czy asortyment Saturna jest na bieżąco rozszerzany o tego typu nowości?

Jak najbardziej, mocno dbamy o nieustanne włączanie do naszej oferty najnowszych, premierowych produktów. Uważnie obserwujemy rynkowe trendy i do nich też dostosowujemy nasz asortyment. To dotyczy wszystkich grup produktowych – na przykład jest u nas dostępny szeroki wybór płyt winylowych, które przeżywają swój wielki renesans.

Na co jeszcze mogą liczyć klienci Saturna oprócz szerokiej, aktualizowanej oferty?


Nasza oferta to nie tylko produkty. Ogromną wagę przywiązujemy również do profesjonalnego doradztwa – nasi specjaliści zaprezentują wszystkie możliwości urządzeń i pomogą każdemu dobrać produkt odpowiedni do jego potrzeb. To duży atut sklepów tradycyjnych w stosunku do sklepów internetowych. Można u nas również skorzystać z wielu usług – na przykład dostawy i pierwszej instalacji sprzętu, pierwszego uruchomienia komputera czy instalacji oprogramowania. W naszym sklepie można nawet kupić bilety na ciekawe wydarzenia sportowe czy kulturalne. Jak widać, nasza oferta jest bardzo rozbudowana i zachęcam do skorzystania z niej, szczególnie po zakończeniu modernizacji. Wizyta w naszym salonie z pewnością będzie doskonałą okazją do rozwinięcia technologicznych pasji.


SATURN
(press box)