Saturn wyłonił zwycięzcę przetargu reklamowego

Saturn zakończył postępowanie przetargowe, w którym wzięły udział 4 agencje. Zwycięzcą konkursu została agencja K2.

Wdrożenie autorskiej kampanii przygotowanej przez Agencję przewidziane jest w roku 2016. Agencja K2 przejmie obsługę strategiczno-kreatywną marki Saturn na rynku polskim i będzie wspierała Saturna we wszystkich bieżących projektach. Współpraca ma mieć charakter długoterminowy.


Obecnie obsługująca markę agencja Ogilvy&Mather została zaproszona do udziału w przetargu, jednakże nie zdecydowała się do niego przystąpić.




SATURN to ceniona marka sklepów z elektroniką użytkową, należąca do holdingu Media-Saturn. W Polsce pierwsze sklepy powstały w 2004 roku. Obecnie SATURN dysponuje ponad 200 marketami w 4 krajach. 25 z nich zlokalizowanych jest w Polsce, z czego trzy to salony z technologiami mobilnymi Saturn Connect. Specjalistyczne sklepy marki SATURN oraz sklep internetowy saturn.pl oferują najpełniejszy na rynku asortyment w zakresie sprzętu multimedialnego, teleinformatycznego, fotograficznego, telewizorów, urządzeń audio-wideo, biurowych, AGD i pełną gamę akcesoriów, a także książki, programy i gry komputerowe oraz filmy i muzykę. Sieć oferuje również marki własne: ok., KOENIC ISY i PEAQ.


Saturn