AKTUALNOŚCI DomPortal

PGE ostrzega przed kolejną kampanią phishingową



PGE Obrót, spółka z Grupy Kapitałowej PGE, prosi o ostrożność w związku z wystąpieniem przypadków kampanii phishingowej, polegającej na podszywaniu się pod PGE Polską Grupę Energetyczna i wysyłaniu wiadomości SMS i e-mail zawierających fałszywy link ze stroną do płatności online.


Rozsyłane wiadomości informujące o rzekomych zaległych należnościach zawierają link przekierowujący do podejrzanych stron mających w nazwie różne kombinacje adresowe ze słowem „pge”, np. oplatapge.com. Wszystkie takie przypadki są na bieżąco monitorowane, a strony blokowane. Wszystkie takie sytuacje i próby oszustw są zgłaszane do organów ścigania.

Prosimy o zachowanie czujności oraz dokładne sprawdzanie, czy podczas logowania do elektronicznego Biura Obsługi Klienta:


PGE Obrót zwraca się do wszystkich klientów i pracowników o zachowanie szczególnej uwagi oraz przekazanie ostrzeżenia rodzinie i znajomym. W przypadku otrzymania podejrzanych wiadomości o nieuregulowanych należnościach, planowanym demontażu układu pomiarowego, czy innych, wzbudzających podejrzenia, odnośnie ich źródła pochodzenia - należy zignorować taką wiadomość i nie otwierać żadnych linków znajdujących się w treści takiego komunikatu.

W przypadku jakichkolwiek wątpliwości PGE Obrót zachęca do kontaktu z Infolinią PGE: (+48) 422 222 222.

Działania nieuczciwych sprzedawców to problem, z którym zmagają się wszyscy operatorzy usług. PGE Obrót opiera swoją działalność na transparentności oraz uczciwej konkurencji, polegającej m.in. na dokładnym informowaniu klientów o swoich produktach i usługach. Spółka posiada certyfikat Kodeksu Dobrych Praktyk w ramach Towarzystwa Obrotu Energią (TOE). Ponadto, spółka prowadzi własne akcje informacyjne ostrzegające oraz informujące klientów, jak nie dać się oszukać, a także, przypominające o prawach konsumentów i zachęcające do dokładnego czytania wszelkiego rodzaju umów.

PGE Obrót

press box