Słuchawki Sony h.ear on – technologia, która inspiruje projektantów



Połączenie minimalizmu i wygody z dźwiękiem o wysokiej rozdzielczości to główna idea, która przyświecała projektantom Sony podczas tworzenia słuchawek „h.ear on” (MDR-100AAP). Wynikiem ich pracy jest nowa linia miejskich słuchawek w oryginalnej, żywej kolorystyce – od wersji dla miłośników klasyki w kolorze stalowym, po warianty w kolorze limonkowym, cyrankowym, ciemnoróżowym i ceglastoczerwonym, które są propozycją dla osób, lubiących wyróżniać się spośród tłumu.


Barwa i ciekawy kształt linii „h.ear on” stały się źródłem inspiracji dla projektantek z renomowanej pracowni RISK made in Warsaw. Efektem współpracy Antoniny Sameckiej i Klary Kowtun z firmą Sony jest stylowy dodatek, który stanowi ciekawe uzupełnienie słuchawek. Szalikokaptur, będący – jak nazwa wskazuje – połączeniem szalika z kapturem, jest wygodnym zamiennikiem dla czapki, dzięki któremu miłośnicy słuchawek nausznych nie będą w chłodne dni skazani na dyskomfort podczas słuchania ulubionej muzyki. Dodatkowo kolorystyka szalikokaptura odpowiada gamie kolorów słuchawek „h.ear on”, dzięki czemu jeszcze bardziej będzie można podkreślić swój indywidualny styl. Zestaw złożony z szalikokaptura i słuchawek będzie można zakupić na stronie RISK made in Warsaw od drugiej połowy stycznia 2015.

„Jasne, że słuchawki mają przede wszystkim świetnie grać, ale naszym zdaniem muszą też wyglądać. Są takim samym wyznacznikiem szyku, jak torebka, czy biżuteria. Potrafią ustawić całą stylizację" – komentuje Antonina Samecka z RISK made in Warsaw.

Nowe słuchawki Sony zawierają szereg innowacyjnych rozwiązań. Opływowy owal obudowy nauszników został skonstruowany tak, by obręcze ściśle przylegały do skroni, co zapewnia doskonałe dopasowanie i zwarty wygląd, a także wpływa na jakość odsłuchiwanego dźwięku. Podczas konstruowania obudowy najważniejszym wyznacznikiem było ukrycie niepotrzebnych elementów, dlatego wszystkie śrubki zostały subtelnie schowane. Plastikowy pałąk zamontowany w słuchawkach zapewnia lekkość konstrukcji, natomiast składane nauszniki z metalowymi zawiasami umożliwiają wygodne i swobodne przenoszenie słuchawek.

Oryginalne wzornictwo MDR-100AAP to również żywa kolorystyka. Każdy z pięciu wariantów kolorystycznych, w jakich występują nauszne słuchawki z linii „h.ear on” został wymyślony tak, by łatwo było je dopasować do własnego stylu. Odcień słuchawek udało się uzyskać poprzez anodyzowanie, a następnie synchroniczne malowanie i chemiczne polerowanie, co nadało obudowie równomierny odcień i charakterystyczny, metaliczny połysk. Każdy element słuchawek od obudowy po przewody został zaprojektowany w spójnej kolorystyce.

Słuchawki „h.ear on” poza atrakcyjną obudową charakteryzują się bogatym wnętrzem. Moc i nieskazitelną jakość brzmienia gwarantują wysokiej klasy podzespoły, w tym 40-milimetrowy przetwornik akustyczny HD o paśmie przenoszenia do 60 kHz, a zastosowane w nim lekkie cewki drgające CCAW zapewniają liniową charakterystykę dźwięków o dużej częstotliwości. Natomiast pokryte tytanem kopuły membran doskonale minimalizuje zakłócenia. Dzięki zamontowanemu pilotowi i mikrofonowi na przewodzie, słuchawki są w pełni kompatybilne ze smartfonami. 

Więcej informacji na temat szalikokaptura do słuchawek Sony h.ear on znajduje się pod linkiem:

http://presscentre.sony.pl/blog_posts/wyroznij-sie-sposrod-tlumu-41941

Sony Corporation jest czołowym producentem sprzętu audio, wideo, rozrywkowego, telekomunikacyjnego i informatycznego oraz podzespołów elektronicznych przeznaczonych na rynek masowy i dla odbiorców profesjonalnych. Działalność w segmentach muzyki, filmu, rozrywki komputerowej i Internetu zapewnia Sony wyjątkową pozycję: światowego lidera w branży elektronicznej i rozrywkowej. Skonsolidowany obrót Sony w roku obrachunkowym, który zakończył się 31 marca 2015, wyniósł w przybliżeniu 68 miliardów dolarów USA. Ogólnoświatowa strona www Sony: http://www.sony.net